Thursday, October 11, 2012

Cupcakes Yang Pelik Dan Comel

Siapa suka makan cupcakes?
Tengok pun dah menyelerakan, dah la comel kalau yang pandai buat tu siap deko sendiri design yang diorang suka. Tapi aida ni pandai makan je buatnya tak pandai, hehehe. Tapi cupcakes yang aida nak share ngan korang ni memang pelik dan ada yang comel jugak. Kreatif tul diorang ni kan. Jom sama-sama kita tengok cupcakes yang pelik dan comel ni.....

 Cupcake Naga

Cupcake Sasame Street






Menyelerakan sungguh tengok kan, tapi kalau nak takleh tempah ngan aida sebab tak pandai buat. Hahaha!!!
Sekadar berkongsi.....
Untung pada sesiapa yang pandai buat, nak makan je buat. Tapi aida nak makan je gy beli. Huhuhuhu!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...