Friday, August 17, 2012

Keletah Si Adam


Before balik Ganu sempat singgah rumah makcik semalam kat Kuantan, macam biasa la kalau dah sampai tu sehari duk sana hari ni baru balik ganu. Si adam plak memang pantang la kalau nampak Ipad @ Iphone, kebetulan nak gy cari barang untuk berbuka dia ternampak my Iphone so apa lagi ayat mintak simpati la......please!!!! Please!!!! Agry bird. Memang pandai bab-bab memujuk ni. Pastu main tak hingat sampai habis bateri baru berenti. Sabor je la si kecik ni. Paling best bila time ambik gambor posing tak hingat gediksss ok!!!! Hahaha jom layan gambor si adam.
















Love
Aidarashid
013-9500953

Posted via DraftCraft app

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...