Tuesday, March 6, 2012

~ Hotel Seram ~

Jumaat lepas gy kursus 5S yang diadakan kat Melaka. Punya la malas nak gy ye la sebab hujung minggu kan, nasib takde kelas kalau tak sayang terpaksa tinggalkan kelas. Masa nak ke Melaka tu boleh pulak driver bus tak tau jalan, sabor je la dah sampai Melaka boleh bagitau macamtu.....rasa-rasa nak buat aper kat driver tu?
a) Belasah je
b) Tampar
c) Sabor je la.....
Last2 jawapannya sabor je la.....hehehe.
Sampai-sampai kat hotel terkezut tengok macamni ke hotel yang nak duduk macam lama ditinggalkan je, seram mak!!!
Tapi terpaksa gak la kan, mulut ni takyah nak cakap la masing-masing duk mengomel. Aida plak kena duduk satu apartment sorang-sorang memang tak duduk la jawabnya. Dah la satu apartment 2 bilik. Takyah citer panjang jom layan gambor aida sepanjang kursus 3 hari 2 malam di hotel yang seram tu.....
Nampak dalam gambar cantek kan....

Besar pun besar dapur siap leh masak lagi...

Bilik tidur yang besar but.......

WAh seronok masing-masing dapat makan aiskrim kat tepi pantai

 Kusyuk duk wat logo

wat pe tu....

Fokus tul-tul......

Kusyuknya....

Tunjuk pe tu jah...

Penuh penghayatan dan kesungguhan....hahahaha

 
 Bersepah meja 5S la sangat

 Amboi sukanya....

 Ayunya....

Hoyey dapat hamper...

Group zon 6





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...