Monday, December 12, 2011

~ Akhirnya Ku Miliki ~

Selama ni duk asyik pinjam je nak guna camera, tu pun kalau kebetulan member tak pakai, kalau tak duk usung la ipad ke hulu ke hilir gara2 nk snap pic. Semalam tak diplan aku beli la sebuah camera, cukup ringan senang aku nak bawak ke hulu ke hilir. Hehehehe tapi yang paling syok banyak giler dapat gift. Kebetulan ade promotion. Mmg rezki tul la. Akhirnya aku beli camera jenis Olympus.....merah lagi!!!!!


Ia kecil ia ringan......


Antara gift yang aku dapat
- 4GB SD
- Bateri Li70B
- Umbrella
- Organiser Car Box
- Towel
- VG Case
- Tripod TR-01


Paling syok umbrella sbb besor bgt.

- Posted using BlogPress from AIDA iPad

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...