Wednesday, November 16, 2011

~ Kesan Lactolite ~




Semalam masa mkn tghari tiba2 ade sorang akak ni call, "aida seluar akak dh londeh, akak suka minum lactolite ni takde mcm minum stgh produk tu asyik sakit perut je, yang ni tak, membuang pun senang je. Suka la......"

Akak minum mcm aida suggest tu ke? Tak la akak nk tau kesan dia so sehari akak minum 4 sachet, tp mmg berkesan tak sampai sebulan seluar dh londeh. Pastu terus order 3 kotak ngan aida smlm. Masa jumpa smlm mmg betul2 seluar akak tu dh londeh, yang tak tahan tu siap tunjuk kat aida risau takut aida tak caya. Hehehe lawak tul la.....

So saper2 nk tau pasal lactolite ni leh
Call aida 013-9500953 @
Email aimal_13@yahoo.com




- Posted using BlogPress from AIDA iPad

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...