Friday, July 29, 2011

~Penangan Bola~

Pasukan Harimau Malaya

Aduiii smlm tgk bola mmg emosi habis la. Separuh masa pertama asyik menjerit je aku kat umah. Mesti bdk2 keliling dgr punya. Kuat giler aku ngan bdk2 umah. Excited maaa....
Tapi mmg pelakon hebat abad ni la pemain singa ni, skit2 jatuh....skit2 jatuh. korang ni main keje nak jatuh je ke??

Yang paling tak tahan tu no.11 la bleh plak tgk ke blakang pastu bola dh dpt kat pasukan M'sia tiba2 jatuh sakit peha plak.....sengal la ko!!!
Main betul2 la, takkan nak masuk piala Dunia main asyik jatuh2 je. Lembik tu beb. Hangin plak aku tgk bola ni smlm.
Dah la jatuh saje lmbt2 kan masa. Sakit wt la cara sakit kuar padang je la. Takyah nak main bola dh.

Kalau u olls tgk la smlm mmg hangin giler la satu badan. Tahniah pada pemain M'sia korang dh lakukan yg terbaik cuma perlu diperbaiki lagi. 

Paling giler main smlm adalah apekkkkkk!!!!
Penjaga goal yg paling hebat!!!

Cayalah....semua bola ditepis dgn penuh gaya. Mmg hebatla apek. Walaupun M'sia diserang bertalu2 namun penjaga goal yg hebat & mantap telah menyelamatkan dr dibolos oleh pihak lawan.

HARIMAU MALAYA U R THE BEST!!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...