Thursday, July 28, 2011

~Dh nak puace~

Wahhh.....kejap je dh nak puasa. Semua dh habis ganti pose ke??? kalau tak kena bayor le???
Tahun lepas takleh blk awal, mintak2 tahun ni boleh la. Lmbt2 nanti jem la kan, mana nak masaknya, nak beli lg. Nanti last2 bukak puasa dalam kete je.... 
Mesti mcm2 cabaran puasa kan, masa ni la tgk air tepi jalan pun meleleh air liur. Kalau gy bazar tak yah ckp la kalau bleh semua nak beli. Nafsu semua tu....
so sama2 la kita mencari keberkatan sepanjang bulan puasa nanti k.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...